1000!


1000 visitas ya! Pronto hará dos meses que arranqué esto, y si algo me sorprende más que las visitas es mi asiduidad! En unos pocos días me voy a Dinamarca unos 3 días con Alex, para volver y pasarme todo agosto en London, cuando supongo que el blog se volverá más interesante y personal. Seguro que teneis ganas de verme liarla y hacer fotocopias en la biblioteca de London School of Economics, y así será.

Peroo Londres tiene tiendas de videojuegos y de música muy fantásticos, así que no os preocupeis, que seguiré recomendando cosas ^__^

Ahora, a por las 10.000!!!

2 thoughts on “1000!”

  1. Miedo me das en Londres tú solo (bueno, con la Eli). Volverás con dos maletas extras, ya lo veo venir! XD

  2. jajajaj No tranki alex, jo el controlaré ;)

    felicitats pels 1000!
    Jo tb els he passat, però el teu va el doble que ràpid del meu (ehhh, conseqüències de tenir un blog en català! XD)(a part de que en castellà hi ha més cerques de google que remeten, fer mes d'un post al dia amb noms internacionals i (alguns que en pocs llocs s'en parli) tb té el seu alicient XD)

    a mi moltes visites m0'arriben de gent que al google posa el restaurant italià que vaig posar un dia (perque no en parla a gaires llocs XD)

    wenuuu no m'enrotllo més :)
    Fins demà!!

    Jo català forever! (aposto a que el blog del dijous haguès arribat ja a 100.000 si fos en spanish,,,,!!!)

    :-)